Dobre części do samochodu

acji paliw zdają sobie sprawę z tego, jak wielu klientów obsługują i chcą zarobić jeszcze na sprzedaży części samochodowych. Jeszcze częściej można na nich znaleźć dobre akcesoria samochodowe. W skład takich akcesoriów wchodzą pły

Dobre części do samochodu

Części samochodowe dostępne na stacjach paliw

Duże stacje paliw charakteryzują się tym, że można na nich kupić dobre części samochodowe. Dzieje się tak dlatego, że właściciele stacji paliw zdają sobie sprawę z tego, jak wielu klientów obsługują i chcą zarobić jeszcze na sprzedaży części samochodowych. Jeszcze częściej można na nich znaleźć dobre akcesoria samochodowe. W skład takich akcesoriów wchodzą płyny samochodowe i różne środki wykorzystywane do czyszczenia samochodów. Poza tym na stacjach paliw można skorzystać z różnych usług motoryzacyjnych. W razie potrzeby jeden z pracowników stacji pali może dokonać niewielkiej naprawy samochodu lub zamówić mechanika samochodowego. Poza tym na wielu stacjach paliw czyszczone są samochody.


W oponie diagonalnej

Podział ze względu na budowę wewnętrzną
Opona diagonalna

W oponie diagonalnej cała osnowa opony składa się kilku warstw tkanin ułożonych na przemian w dwóch kierunkach, pod różnym kątem, lecz zawsze mniejszym niż 90°. Liczba warstw zależy od wielkości i obciążenia na jakie projektowano oponę. Konstrukcja ta pozwala na rezygnację z zastosowania opasania, lecz go nie wyklucza. Opona diagonalna z opasaniem nazywana jest oponą opasaną.
Zalety (w stosunku do opon radialnych):

wyższy komfort jazdy, zwłaszcza na drogach o złej nawierzchni
duża odporność ścianki bocznej na uszkodzenia mechaniczne

Wady (w stosunku do opon radialnych):

mniejsza precyzja prowadzenia
znacznie gorsze zachowanie się opony w czasie jazdy po łuku
zwiększone zużycie paliwa


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Opona_pneumatyczna


Dynamostarter

Dynamostarter

Szczególnym rodzajem rozrusznika elektrycznego stosowanym w pojazdach jest dynamostarter umieszczany bezpośrednio na wale silnika spalinowego. Dynamostarter jest wielobiegunowym silnikiem szeregowo-bocznikowym łączącym funkcje prądnicy i rozrusznika. W trybie pracy prądnicowej jako wzbudzenie wykorzystywane jest uzwojenie bocznikowe, przy czym nabiegunniki nieczynnego w tym trybie uzwojenia szeregowego pełnią rolę biegunów biernych, w trybie pracy rozrusznika czynne są oba uzwojenia stojana.

Dynamostarter bywa nazywany też prądnicorozrusznikiem, prądorozrusznikiem i dynastarterem. Takie rozwiązanie jest stosowane w lokomotywach spalinowych z przekładnią elektryczną, gdzie z wałem korbowym jest bezpośrednio połączona prądnica główna, która spełnia funkcję rozrusznika, co ma miejsce w większości lokomotyw spalinowych z przekładnią elektryczną prądu stałego. Gdy silnik spalinowy lokomotywy napędza trójfazową prądnicę prądu przemiennego do rozruchu stosuje się osobny rozrusznik, który w czasie pracy silnika spalinowego pełni rolę prądnicy pomocniczej. Takie rozwiązanie zastosowano w lokomotywie serii SP47. Zastosowano prądnicę - rozrusznik na napięcie akumulatorów 110 V o mocy 80 kW do rozruchu silnika o mocy 3000 KM.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Rozrusznik_silnika_spalinowego



© 2019 http://kreskowka.com.pl/